Service

Gebruiker staat centraal

Uw agenten en contact center managers staan centraal in de continue verbetering die onze oplossingen doormaken, zíj staan immers uw klanten te woord en hebben directe invloed op de klanttevredenheid. Door een intuitieve interface zijn de applicaties erg eenvoudig in het gebruik en zal de “inleertijd” heel kort zijn. Dit vergroot de acceptatie van de applicatie door uw medewerkers hetgeen de klantgerichtheid en klantvriendelijkheid van uw callcenter ten goede komt.

Naar úw situatie

Hoe standaard of ingewikkeld uw omgeving ook lijkt, er is altijd een optimalisatie nodig om de perfecte fit met uw organisatie te kunnen maken. Wij doen dit graag voor u zodat uw contactcenter vanaf het eerste moment volledig aansluit uw wensen en de wensen van uw klanten. U kunt kiezen voor een SAAS-dienst waarin uw omgeving in onze datatcenters draait (redundant dus hoge beschikbaarheid) of u kiest voor een lokale variant waar de oplossing bij u in huis draait.

Geen gedwongen hardware investeringen

De (hosted) contact center software oplossingen van Talkto zijn gebouwd op basis van open standaarden zodat u nooit gebonden bent aan bepaalde hardware merken. Hierdoor bent u ook vrij om uw eigen informatie-platformen in te brengen als BI-tools en CRM-applicaties. Functionaliteit staat hiermee los van hardware of software-keuze en dat is goed nieuws; zo bent u vrij om die oplossingen te kiezen die het best bij uw omgeving passen.

Korte en succesvolle implementaties

Op basis van onze kennis en ervaring hebben wij uw klant contact center  in een korte periode operationeel. Samen met alle betrokkenen uit uw organisatie bereiden we de eventuele migratie vanuit een mogelijke oudere omgeving zorgvuldig voor zodat u altijd bereikbaar blijft voor uw klanten. Vanzelfsprekend zijn gebruikerstrainingen onderdeel van de implementatie.

Pay per user en eenvoudig schaalbaar

U betaalt maandelijks wat u nodig heeft waardoor u geen hoge investeringen hoeft te doen die een enorme impact kunnen hebben op uw bedrijfvoering. Wij maken onderscheid naar profiel (agent, supervisor en ) zodat het voor u helder en transparant blijft en u aan het einde van de maand dus geen vervelende financiële verrassing staat te wachten. Om de continue veranderende vraag efficiënt het hoofd te bieden zijn onze contact center software oplossingen eenvoudig op- en af- schaalbaar. Hierdoor zit u niet met een dure overcapaciteit of een te klant-onvriendelijke ondercapaciteit capaciteit; altijd de juiste hoeveelheid van het juiste profiel (agent, supervisor, etc).